love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 30, 2010

what's ur name??

tuuttt..tuuuttt...( bunyi alarm hp aku..heheh tipu je sbnrnyer)...jam menunjukkan pukul 8.30 am..owh mengantuknya..mls nak bangun...lagipun kelas lambat lagi pukul 10 kot..hehehe..sambung tido balik la...

***

buka mata pelan2 and terus tgk jam...9.48 am ! OMG !!!!! dh lambat nak g kelas nih..adoyai..napela xterus bangun tadi..haiisshhh..cepat2 melompat turun dari katil n capai tuala. mmg ingat xmau mandi dh ..hahaha tp geli lak nanti dgn diri sendiri..so mandi dengan sepantas kilat opps bukan mandi kerbau ok..heeee

so nak pilih baju lak..adoyai baju ape nak pakai nih..kalo nak pilih baju, kene pilih baju yg match dgn tudung yang xperlu digosok..heee.. n tdg lak xbanyak..selendang ade tp leceh ar nak belit2..amik mase gak cos aku bukan pandai sgt nak pakai selendang simple2..hehe kang silap2 nampak sgt mereng plak..h0h0h0

ok so cari ar tdg dulu..selongkar sume dalam loker ...finally i got it! tudung syria ! yes ..cntik n sgt simple..i like it..so baju pon naseb baikla ade 1 baju plain tadi..haha mcm xde baju je aku ni ha..


then keluar bilik dengan berlari2 anak dan terus menuju ke lif sambil melompat2 xsabar sangat nak turun ni...memandangkan aku duduk level 11 so lambat cikit la lif nak smpai...nasib baikla sampai kelas tadi same2 masuk dgn prof..hehe..tapi prof pon siap pndang aku dulu tadi mase dia bukak pintu..maybe sebab nampak aku berlari2 anak menuju ke arah die kot..heheh

mase dok dalam kelas, aku dok la 2nd row from the front..betul2 in front of him..then before start kelas, he suddenly ask

" eh what's ur name?? "
i replied " umi " sambil membuat muke konpius nape tibe2 prof tanya aku soalan sedemikian rupa...heeee

" it seems like i see u for the 1st time" okey...sume org dalam kelas pon tergelak2.hahah...padahal today is our last day in forensic posting...after about 2 weeks, prof was able to recognized me. that was only because of this tudung syria i think..hahaha.

before this he had ask me some questions during class but at that time, i didn't wearing this syria.but today is different.heee

dolu2 pon penah kena tahan dengan pak guard kolej lepas beli nasi lemak ..sebab ape??? sebab dia ingat aku bukan student sini..n mase tu kebetulan aku pakai tudung syria yg sama...hahaha...pak guard tu cakap dia xpenah nampak aku..haaa so korang nampak tak kat sini yg tudung syria ni mambuatkan orang xdapat cam aku..hahahaaa is it good or bad actually??


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers