love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

bajet model konon !



hahah hurm...nak citer ni..aritu aku saje2 je gatal tangan and gediks send picture aku kat model search ASYLLA COLLECTION...yela aku actually teringin gak nak amik picture dalam studio..hahah rase sume picture kalau amik kat situ mesti cantik2..hahaha so beranganla kejap nak jadik model..pdahal diri sendiri tak sedar tak layak kot! hahah~ lantak la kan..asalkan aku join je...cube nasib beb! dah takde keje lain agaknya aku nih..huhu~ okeyla briefly ...model search ni sebenarnye dorang nak carik model untuk baju2 kurung produk dorang...tapi siyesla sume baju kurung tu cantik2 kot! aku memang mampu window shopping dulu jela cos duit pon dah kering dalam bank tu..haha

model search ni ade 3 round...1st round sume orang leh masuk and judge by public( 50%) and their own judges(50%) la...huuu~ cuak tuh..hehe poyo tak aku ni...then dorang akan shortlist jadik 20 orang ..top 20 la kan untuk bertanding 2nd round...then for the 3rd round lak..dorang shortlist kan lagik menjadik 10 orang...wow! harap2la aku dapat..hahah poyo lagi ni...

okey tapi sekarang ni aku nak bagi tau la kat korang yang aku dah berjaya jadi one of the top 20..hahah gile berlagak kan aku ni..huhu tak2..bukan berlagak la..aku nak share je dengan korang sume...n thank you so much to those yang vote for me..especially my friends la..hehe~ korang bagila support ek kat aku kalo korang rase aku layak jadik model baju kurung..hehe..k la tata~



ade gaye model x aku ??? hahaha~ ni pic yang aku send kat dorang






No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers