love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

LiPaS !

assalamualaikum
okey tibe2 aku nak cakap pasal nape ek perempuan takut lipas??? huuu~ sape setuju dengan saye angkat tangan ( **wat gaye usop wilcha**) hehe~
arinih mase kat kelas, disebabkan oleh seekor lipas habis kecoh satu kelas..haru biru..hingar bingar..tunggang langgang..cehh dah lebih ni kan..hehe.. mane tak nyer...tengah semua orang dok sedap berborak2 sambil makan bekfast masing2..tibe2 muncul seekor lipas entah dari ceruk mane la kan..so bile sorang jerit " LIPAS ! " budak2 perempuan kelas aku ( termasukla aku kan..hehe) same2 angkat kaki atas kerusi..haha! macam2 gaye angkat kaki ader...xkesah dah sopan santun or control ayu sume...yang penting kaki tak jejak tanah..kalo tak, memang trauma habisla tatkala sang lipas menerpa kaki..heee~






sampai bile bertahan angkat kaki??? hurm..selagi ade lipas tuh, selagi tu la dok menahan angkat kaki ni.. encik lipas singgah di bawah2 kerusi sume budak2 perempuan..die macam tau2 je kitorg ni dok excited nampak die..haha lawak pon ade bile aku dok perhati sume classmates pompuan aku..memang tak dapat dinafikan yang kebanyakkn perempuan takot dengan lipas...hurm. nape? aku pon tak dapat nak explain tapi bagi aku , aku lebih kepada geli..okey2 takot pon ade gak..haha takot die terbang n hnggap kat shawl aku yg cantik nih.hah...kalo dah melekap kat shawl abehla nanti meroyan aku dibuatnye. then maybe sikap encik lipas yang suke merayap dan agresif so membuatkan kami kaum2 hawa ni takot n geli..haha papepon lipas adalah makhluk kejadian Allah..setiap yang Allah cipta di atas muka bumi ini adalah tidak sia-sia. sekian. 



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers