love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

jOm bElAjAr PaKaI TiE !

Hi. assalamualaikum kawan2~
sehat x? oh kadang rase bile berblog ni macam aku bercakap sorang2..haha. lain la if aku ni famous blogger kat msia ni. mesti orang lain baca punye blog so kalo update blog pon dah tentula orang bace and takdela rase diri ni bercakap sorang2. kahkah. ok wateva. yang penting blog ni aku punye and aku bebas nak cakap ape2 je kan. huuu~ ganas2!

so today..ohooo actually aku tengah study tadik.( bajet tetibe cuti dah nak habis baru nak study kan...dh bese dh perangai aku mmg gnih..study last minute..last day holiday..last ape ag..) pastu entah macam mane ternampak tie mr dentist tertinggal dalam beg haku. huuu~ so gedik2 la nak try pakai tie.ape ag..tak jadik la aku nak study kan.hehe.

so lets learn how to wear a tie! kalo men of cos la you all dah memang terer bab2 pakai tie ni sejak dari zaman kanak2 ribena comel2 kan.ehehe.but how about women?? is it important for us to learn it? for me, it's up to you. =) i have my own reason why i want to learn it .so that nanti i boleh tolong pakai kan untuk my husband. wawawa gitu...manis x aku nih??? hehehe~ pagi2 pegi keje i bole la tolong ikatkan tie ke untuk die kan...wahhh kau ade mase pulak nak buatkan..heee doctor beb..busy kowt....xpe2 aku mesti jadik yang terbaik untuk husband aku nanti. wowwwwww umi merapuuuuu euuwwww. ok enough. mohle kawan2 kite belajo sesame. aku cam besela google. ^_^  baru aku tau rupe2nye ade macam2 cara nak ikat tie nih.ehehe~













1 comment:

  1. bila laki tamaw blaja pakai tai..maknernya dia nak suh bini dia pakai la tu..
    aduyai..hehexx

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers