love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

update lagi la..hihi

assalamualaikum semua!
okeyla memandangkan exam dah habis so aku ade byk mase nak jenguk blog ni..hihi byk ke mase?? huhu bole la utk sehari dua ni kan.hihi

okey nak cter ape yg jadi sepanjang bulan june nih

4 june 2011

hah...hari special nih..mengapa ek? oh sudah tentulah kerana 23 tahun lepas aku dilahirkan dengan jayanya oleh mama aku.hehe. tq mama cos lahirkan dan besarkan umi sampai jadi besar camni.=) tak lupe jugak ayah,abg,adik2 yang aku sayangi. dan yang paling best...this year first time celebrate beday kat kolej! haha salunye time beday aku mesti cuti. yela same dgn beday agong kan...so haruslah pulang ke rumah. hehe.

then malam 3 june tu after aku balik pas tgk movie dgn cik fiza ( salah sorang yg berkomplot ) , aku pon pi la mandi2 macam biasa . sedih jugak cos celebrate malam beday kat kolej.haha.poyo je kan padahal esok paginya nak balik rumah. then bila aku masuk bilik je, tiba2 membe2 aku wat surprise! omg! terharu seyh..menjerit2 aku . siyes tak sangka okey dorang celebrate beday aku. tq so much to my friend QASEH MUNYATI, NUR FIZA IZRIN and NORASZALINA . dan jugak yang lain2. aku hepi sangat malam tuh. kek secret recipe tu mmg sedap gile..perghhh ! okey korang tgkla pic kat bawah ni..hehehe















11 june 2011
tarikh istimewa buat sahabtku ,zureena bt zakaria . wahhh syokkknyerrr dia dah tunang dahh!!! huhu im so heppy for u fren! sgt cantik dan comel! tibe2 je kan wat surprise kat kitorg ckp ko nak tunang.hehe sgt teruja dapat pegi majlis pertunangan membe sendiri! buat zureena dan tunang, audi moge cepat kawen dan bahagia dunia akhirat ^__^ congratulations on your engagement!










12 june 2011

mendapat jemputan ke kenduri aqeqah/kenduri doa selamat untuk baby tercomel di dunia..wan muhd iman hadif bin wan asyraf di ukay perdana ampang selangor. so aku dan kawan aku pon pergi la memenuhi jemputan tersebut 













ha...okeyla tu je nak cter..k daaa~


1 comment:

  1. sonoknye secret receipe! huhu.
    baby tu comel gile..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers