love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 17, 2011

most peaceful place in the world

assalamualaikum.
alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana dipanjangkan umur untuk kembali menaip dan meng'update' blog tercinta nih, hehe skema plak tetibe ak nih kan....huuuu..ekceli skrg dah pukul 12 malam...aku n family selamat tiba di KLIA siang tadi kol 1 lebih...hurm belum pun sehari aku meninggalkan tanah haram, hati aku dah rase nak pergi sane balik..siyes...kota suci Makkah al-Mukarramah dan Madinah are the two most peaceful places in the world...subhanallah..hanya Allah yang Maha Mengetahui perasaan ini saat bertemu dan berpisah dengan kaabah...air mata yang menemukan kami dan air mata juga yang menjadi saksi perpisahan kami... ok la nanti aku update lagi cter aku kat sane k..




No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers