love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

celoteh di hari jumaat

quick update
now aku dah naik 5th year. maksudnya??? yela...aku dah final year ar tu pon xphm ker?!!! hahaha psycho2.... adeiii dah mula rase hidup xtenang tiap kali lecturer/doc tanye soklan sambil mention next yr u all dah jadi houseman kan..so what would u do to manage this case??? wahhhhhh....rase nak mati je...bukanla tak penah belaja sebelum nih..tapi bile doc cakap next year dah jadi houseman, aku rase cam aku xready ag...huhuhu gile betol...cuakkkk seyh....leh ke la aku jadi doc nih...ceyhhh meragui kebolehan diri sendiri..ye ar dulu aku ni budak hingusan je...salu sangat lack of self-confident...xtetap pendirian..tapi nak jadi doctor mane leh camtu kan...ko doctor kot...deal with human lives..wahhhhh (ok bape kali entah aku nak cakap wahhh..keh3..) tapi papepon aku rase day by day aku suka gile bergelumang hidup as a medical student n perhaps a doctor later..huuuu~ cuma kengkadang aku cam mengeluh gak xcukup tido..hahaha entah nak tido bape jam entah agaknya aku nih...then sifat malas tu masih tebal lagi siap dah berdaki2 dah..ish3...nota pon malas nak buat...ok tapi aku dah start nak berubah ..hihi naik 5th year ni semangat lain macam skit...yela dah cuak kan nxt yr ko dah jadi doctor..okey ak dah start ngantok skg...tapi leh pejam mata 10 minit je kot..pastu ade kelas ..wawawawwa doakan aku weyh korang...insyaAllah


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers