love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 30, 2011

uptown

update laju2

malam tadi kitorang gi uptown danau kota yg jaraknye sekangkang kera je dari umah aku.ok mmg poyo benda tu pon nak btau kn..k mls nak cter byk.tgk jela picture kitorg nih.hahaha.beli ape je sangat tapi best juge jenjalan memandangkan 5 hari berhempas pulas hidup jadik medical student.so malam tadi nak cube hidup jadi orang biasa. tapi belum sempat nk menyamar jadi orang biasa, tibe2 aku kene jadik ultraman. mase jalan2 dalam uptown tuh ,kiri kanan orang laki berselisih dengan aku rapat gile so utk mengelakkan dari berlanggar dan terkena kat "tempat tak sepatutnye", so aku pon terpaksa bertuka menjadi ultraman. tangan dah bersilang mcm nak fire raksasa.haha.sang lelaki terkezutt tgk aku jadi gitu. ceyh ko laki memangla tak payah pikir kalau terlanggar pompuan pon.so aku pon wat bodo je pas jadi ultraman.innocent la katekan.dinner kitorg malam tu ialah periuk dan belanga. pinggan mangkuk sudu cawan .










finally, hasil pada malam tersebut...tadaaaa...brooch yg chumilllllll...hakhak 





No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers