love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

shopping sakan!!!

salam
yeay!!! akhirnya dah bule update blog gune laptop! hahahaha....mesti cik qaseh suke ak dh update blog..hihu
okey nak cite ari ahad aritu yakni 31 julai di mana aku mencipta sejarah tak balik rumah! yes2! ahahaaaa....okey actually that was the best day ever! ceyh sume pon nak best day ever..hihi...btway kitorg ada plan baik punyer! di suatu pagi yang hening, 3 dara berjlan kaki ke fazlina maju. fazlina maju merupakan kedai tumpuan budak2 lapa yang nak makan roti canai,capati,tosei,roti naan,milo ais,teh ais,air suam dan sebagainya. jadi 3 dara nih pegi dulu makan pagi memandangkan sorang lagi dara tengah menunggu si teruna bagi kamera miliknya.heee~ then si dara ni join 3 dara lagi makan kat fazlina maju sebelum kami bertolak ke kuala lumpur. heeee...jalan tar...hip hip hooreeyyyy!


me and qaseh munyati. heeee~

next is the picture of 2 dara yang cantik n cun melecun cik as & cik fiza...( oh ak n qaseh pon cun gak..hakhak)..amik picture nih gune hp aku yg bese2 je...heeee tapi kat jalan tar kitorg gune camera cik qaseh DSLR weyh! hhihihi.... so if camera aku xdela cntik sgt picture...but nice to see la kan..ha nak jugak puji hp aku nih..hehe


okey aku sambung citer next time ye. ^__^ camat berpuasa sume!



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers