love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 17, 2011

cincin tanda di hari malaysia

bismillah....
assalamualaikum
okey entry kali ni sangat2 la special! kenape? oh kome tengok ler tajuk entry mesti kome dah tau. =)

di pagi jumaat yang indah yakni penghulu segala hari dan juga kebetulan cuti umum HARI MALAYSIA 16 september 2011.. salam 1 malaysia !!!! ehem...tibe2 mr dentist menelepon ke saya

mr dentist : saya ada something nak bgtahu awak nih
tomoyo (me) : ape die???
mr dentist : saya nak datang beraya hari ni....
tomoyo ( me ) : oh...okey...( mr dentist terus potong cakap aku )
mr dentist : ...dengan family nk beraya...& hantar cincin sekali..hehehehe
tomoyo ( me) : hah? wahhh pukul berapa??
mr dentist : pukul 5. awak pi la siap cepat & balik rumah bgtau mama ayah awk. xpayah susah2 prepare k.
tomoyo ( me) : uuuu..baik !!! ( cecepat pi mandi & terus balik rumah )

***

sejurus bertapak kat rumah, terus meluru ke bilik mama. " ma..wan cakap die nak datang dengan family die beraya n merisik sekali " kome tau ape respon mama aku? terkezuutt bebenau dia...ahaha~ " mama baru je berdoa malam tadi supaya kamu tu dijodohkan dengan wan...alhamdulillah doa mama makbul " oh terharu...tq mama...nak dipendekkan cter, semua persiapan pada hari tersebut di usahakan oleh mama, abah, aku, abg dan rakan2 mama. tQ sesangat. love u mommy n daddy.

so aku nak share sikit la some pictures pada hari malaysia aka hari aku dirisik jejaka yang dah jadi penghuni hatiku ini sejak 5 tahun dulu..hihihi mr dentist aka WAN IZZUDDIN B. WAN ZAIDI







pada hari kejadian, aku pakai baju raya yang tak pernah di pakai lagi ni..hihu~ akhirnya dapat pakai baju raya! yahuuu! untuk hari yang special plak tu..alhamdulillah~ mr dentist berbaju kemeja biru

tak tenang jugak aku di buatnya mase hari tuh...huuu~ kejap2 tengok jam..cepat pulak tu mase berlalu! haish...pukul 5 dorang nak datang..this is our first family meeting ^_^ dalam kol 2 lebey mama suh aku pi cari kek kat jusco. mama cakap takkan la nak bagi mereka balik dengan tangan kosong kan. so aku pon pilih kek secret recipe...& tak sangka gak mr dentist pon belikan aku kek secret recipe..hihu~ (^_^)

okey teruskan la dengan picture2 berikut ye.....


mase ni tengah tunggu family mr dentist..mase merisik tu dok dapor jela..mengikut tips kak laila..hihi aka kak ipar mr dentist..n mak aku pon dh pesan suh lepak je kat dapo..


tak semua family mr dentist datang hari tu...so just nak kenalkan yang baju putih tu ayah dia..sebelah ayah die is mama die...yg pakai baju belang2 tu adik die ( naim ) yg sebaya amik upsr dgn adik bongsu aku....n not forget to mentioned..is my mr dentist aka cinta hatiku berbaju biru tuh..hah..smat x die? hihi~






here comes the upacara menyarung cincin tanda oleh mama mr dentist...^_^





ni anak buah mr dentist..cucu sulung paling comel ! wan muhd iman hadif b wan asyraf..budak comel ni ngah minum shushu mummy die bagi..eee tengok pipi die tuhhhh uuuu sabo2....~ anak orang k behave ckit..ahaha..dah beso mesti comey macam mak nye n hensem mcm papa nye


yg budak pompuan comel ni..anak kak long aku..uuuu geraaammm giler....comeyy weiiiii..pakai turban lagi..haisshhhhh nak je aku makan budak nih!...name budak ni nur hannah leong kai ng..ehehe mix dengan cina..mmg cantik habis la budak ni!



dari kiri : mama mr dentist, laila aka mummy iman, adik mr dentist yg bongsu(omey)

special thanks to mr dentist's family cos sudi datang beraya ke rumah kami &  merisik tuan empunya diri..insyaAllah yang baik itu datang dari Allah..syukuri nikmat yang Allah kurniakan ke atas diriku dan family ku...jua buat family mr dentist


last but not least...pastinye ade picture berposing dan berangan sorang2 dalam bilik..ahahaha~ 







sekian...assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers