love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 18, 2011

special for U

assalamualaikum

this entry is soooo special for someone special in my life...ececeh..eh aku bukan lesbian ok. ni aku nak dedicate untuk membe rapat,baik,kamceng, yang terbaik dari kecik zaman sekola aku yang baru berkahwin last saturday 16/10/11.

nak dipendekkan cerite,,,sedih bebenau kalo kome tak dapat gi wedding kawan baik kome sendiri kan..huhu tapi nak buat camne...rumah dekat cane sekalipon tapi kalo Allah tak izinkan tetap jugak kome tak dapat datang...hanya Allah je yang tahu betapa sedihnye aku mase tu ( ceyh nak stat dah ayat skema kesedihan aku)..siap nanges2 atas katil mase sms membe aku cakap tak dapat dtg...okey over plak kan aku..mmg pelakon air mate!

act...balik dari teluk intan, aku tibe2 je demam bagai sampai muntah2...hoiii terok jugak ar mabuk aku tuh..sehari xmakan..lembik betol...esoknya berharap ar leh baik demam n g wedding kwn aku aleh2 ....ok xpela yang penting now membe aku dah selamat jadi wife org! aku sangat2 hepi!!!! menangis sebab terlampau hepi! ( ok fine. nanges ag? )

mase hari wedding dia, aku& mr dentist yang sepatutnya jadi pengapit...tapi terpaksala cari pengganti..h0h0h0h...~ then naseb bek ade membe yang cool je jadi bidan terjun! terbaik ar kureen! cik kureen ni pon bakal menamatkaan zaman daranya hujung tahun ni.hehe.bestnyer! makin ramai membe2 yang nak kawen!

tema wedding yana : pink+purple. cantik n sweet!

jom tengok pic yana n husband die kawen! ni sume aku cilok dari fb membe2 aku jugek..heheh ~















aku sgt suke picture ni ok!!!! ratu sehari kita ni nampak sangat2 gojesss!!! 







buat sahabatku yana...
aku nak ucapkan selamat pengantin baru! ( yela..nak wish ape ag kan..hehe)
moga korang berdua hidup aman bahagia dunia akhirat hingga ke syurga..(amiin)
moge korang dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah..( cepat pregnant! xsabar! hehehe)
moge kalian berdua sentiasa dilimpahi rasa kasih dan sayang antara satu sama lain ( amiin! )
akhir kate...yana aku sayang ko! wahhh pasni aku mesti rindu ko n mesti susah nak jupe sebab ko dah ade husband..huhu~ tapi xpe aku sentiasa doakan yang terbaik untuk ko n nak tengok korang berdua hidup bahagia bersama ^_^


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers