love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 8, 2011

finale of cERiTeRa CiNtA

Heee memandangkan aku dah malas nak tulis lagi panjang ourlovestory so senang summarize je kisah kami berdua nih ^_^


sejak aku bagi buku islamic kat mr dentist & sekeping surat beserta bookmark, dia cuba cari aku ( yela susah gak nak tau sape bagi kalo name pon xde..just bg hint beday aku bile je.) untuk ucap terima kasih. aku pulak pikir yang mr dentist ni memang blur dan jenis xlayan perempuan kot ..dia amik mase 6 bulan then baru dapat tau aku yang bagi buku tu.hihi. tu pon sebab mase sekolah dulu, memang ada tampal senarai nama pelajar & date of birth kat papan kenyataan! hah..best x? so mase beday, pihak sekolah akan bagi keychain ^_^

what's the next step? oh mr dentist kem salam thru classmate aku. wahhh mase tu aku excited tahap miang ! eh melampau kan...heee then the next day i got a letter from him. =) die letak surat tu bwh meja aku ok..bukan face-to-face..aku memang cuak,segan,malu,gaban kalo berdepan dengan die..hihi...yang tak bestnye, surat tu tulis gune pensil n pakai ketas kecik yang di koyak dari buku..humm tapi xpe papepon aku suke! so the story begin with berutus2 surat dan bertuka2 biodata.ceyhh ~

mase dia habis spm, aku beranikan diri mintak no hp die..( gatal ek? ) oh there's another story behind that but just let it be in my heart only. so kami berkawan , share our problems, discuss about study and support each other..tapi mase ni kami still kawan je ok. jupe pon x. ingat lagi mase 1st time aku sms dia, aku rase dia ni bes and slumber je..aku rase selesa sgt kawan dengan dia..plus die ni gila2 n kelakar . 

sepanjang kitorang berkawan, byk gak main teka-teki. yela masing2 suke tapi xbgtau perasaan so we end up berteka-teki. penah gak die tanya aku straight forward ..aku ni suke die ke? uihhh gile ape aku nak ngaku??? then salu gak kitorang forward2 msg contoh yang aku ingat ag ( lebey kurang ar gini...)

1 missed call=kawan
2missed call=rindu
4missed call=cinta

so mr dentist missed call aku 3 kali ! agagag punyela xnak btau...aku pulak dok tunggu mane tau die nak missed call ag so thats mean die cinta aku! ahaha tapi xde pon..

mase aku kat matrik n mr dentist plak kat uitm ( 1st yr dental student), aku perasan mr dentist ni kerap wish aku goodnite.almost everyday. lain dari selalu. yela kalo kawan pon xdela ko nak wish goodnite selalu kan...aku pulak macam terlintas ar eh mr dentist ni suke aku ke? hihi minah perasan kan...tapi aku senyap jela.

1st time mr dentist luahkan perasaan ialah mase aku still kat matrik! heheee...mase tu sebelum waktu asar. aku kat rumah tgh lepak dalam bilik. tup2 dapat sms dari mr dentist. 

" saya cintakan awak..saya nak melamar awak jadi isteri saya.saya serius. saya janji akan memimpin dan menjaga awak dan menjadikan awak bidadari syurga ku.insyaAllah."


oh aku terkesima...mr dentist ni bukanla orang yang serius..tapi kalo die serius maknenye die memang betol2 seriusla.hihu~ so ape aku reply? of cos aku xcaye! haha. tapi die cakap die bukan main2. die memang sayangkan aku. fuhhh terkezuuuttt mak nak. lepas solat asar, aku termenung & fikir tentang sms dia..aku pon memang sukekan die n sayang tu memang ada. so aku pon balas sms dia n terima dia. then terus die pon kol aku. hihi berdebar2 mase cakap dengan mr dentist. aku dengar suara die pon cam gaban tapi still cool. =)

so bermula la episod cintan-cintun. lepas matrik aku follow die masuk uitm. suka duka pahit manis sume ada sepanjang tempoh nih. tapi kitorang tetap bertahan dan akhirnya last september 2011 aku telah dirisik . and we are now a step forward . this november 2011 we're gonna engaged then plan to get married nxt yr .insyaAllah.


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers