love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

am i bulimic?

yang best pasal psychiatry posting ni ialah students diberi peluang untuk buat something yang posting lain takde..iaitu debate dan video presentation.h0h0h0~ selain dari banyak mase free n kadang aku rase aku bukan amik course medic sebab bayangkan last week kitorang ada 2 kelas je seminggu! okey actually korang leh je rjin2kan diri pegi ward lain clerk patient. belambak lagi ward lain korang leh pegi or buat. tapi yela sebab student tu ialah aku so memang tak berganjak la dari bilik ni ha..huhu

okey maybe this is among the best memory that i could get from this posting or maybe as student. buat video bukan senang. tapi aku buat memang cincai. ni pon aku buat part aku je dulu... belom gabung lagi dengan other group members.hihi. n kitorang pilih tajok bulimia nervosa. h000 teraase macam nak jadi bulimia pon ada sebab nak sangat kurus. okey merepek. eerrmmm kitorang siap gi taman lelayang kepong sebab nak shooting kat sane..cewahhh shooting kan..hahah yela kalo nak buat kat area kolej malu kowttt nanti orang nampak~


muke ngantok pepagi bangun nak pi lelayang kepong.huhu





umi gemok buat peace =))

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers