love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 9, 2012

1st step

alhamdulillah.. akhirnya setelah mengharungi dugaan bertunang ( hahaha..poyosss jer) so kitorg make a 1st step by attend a wedding exhibition. actually singgah kot. huuuu nyesal lak xdok lelame kat sinun..best woooo...super duper betol price die..siap discount melampau n promotion hebat! heee~ kali ni pameran pengantin kat ampang point. aku tau pon sebab tengok majalah pengantin. so kitorg pegi last day of the exhibition. grab jela sume ketas/pamplet yg dorang bagi..huuu pesanan utk korang, kalo nak pegi pameran, sila la listkan ape yg korang nak cari n bajet2 sume ... leh terus register/booking kat situ kalo korang berkenan sebab kalo booking on that day memang korang akan dapat special price and discount. berbaloi-baloi woiii...aku tak dapat nak buat any decision sebab mase tu kepale serabut.haha duit pon takde cane entah..kene bawak omak jugak la sebab omak aku cop duit







then kitorang merewang ke KLCC sebab mr dentist/en tunang nak pujuk aku yg merajuk tak sudah2. hahah. padan muke die! dapat tengok wayang citer tak brape best n chocolate ! yessss! next step? oh sila la berdoa byk2 supaya dipermudahkan urusan wedding nih..KURSUS KAHWIN PUN TAK PEGI LAGI WEEIIIII...


muke yg nak mintak kne lempang .. sadis betol


mr dentist yg kengkadang menguji kesabaran jiwa raga tapi akhirnye berjaya memujuk aku..hakhakhak ...n mereka yg sudah berumahtga berpesan, sabar la bebanyak =)) tq kpd kakak2 sebab concern pasal saye..heee~ papepon mr dentist, tq sebab bersbar dengan perangai baran aku nih n ilapu lebey la!




1 comment:

  1. hehe..omak i pun cop dt jgk.kene ajak mak g booking pape psl wedding..die lg arip kn.hehe..

    btw,do vote for me..hehe=P

    http://beeflyingtohoney.blogspot.com/2012/01/contest-cinta-kami-by-miszalya.html

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers