love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 4, 2012

hargai

manusia takkan hargai benda yg senang dia dapat. ye betol tuh!!! hahahaha. ok hargai. hargai la org yang korang sayang sebelum org tu takde/hilang/pergi forever ever. hiihuuu~ yang paling penting IBU BAPA! orang yg sangat2 penting dalam hidup ni. susah payah bersama kita. membesarkan kita. oh berdosanya diri ini andai tidak berbuat baik terhadap ibu bapa. ok terpesong. nak cakap pasal someone. besela aku memang suke cakap dengan blog. yela name pon blog aku kan.

****

penah hati ni berdoa tiap kali rasa diri tak dihargai ( ayat nak skema.geli ok=P )   moga 1 hari nanti Allah tunjukkan pula pada dia bagaimanakah/apakah perasaan yg aku alami tiap kali dia tiada. hanya Allah dan aku sahaja yg tahu apakah yg berlaku sepanjang 5 tahun ini.. bertahun jua aku berdoa dan akhirnya bila doa itu termakbul, ia membawa aku pergi jauh ke bumi rahmat Allah, tempat paling suci atas dunia ni, Makkah. subhanallah. alhamdulillah. allahuakbar.
sepanjang 2 minggu di sana dan jarang sekali sms si dia, akhirnya 1 hari si dia menyatakan yang dia baru sedar dia tidak boleh hidup tanpa aku..( oh man! tu pun lepas 5 tahun ke baru kau rase camtu?!!!!! ) si dia hari2 menyatakan rasa kasih sayang rindu kepadaku walaupun aku tidak membalas sms dia sebab nak jimat kredit/takde kredit plus busy kat sana.sms tu betul2 wat aku terharu sebab dia jarang gile nak ngaku or rasa camtu. 

moral of the story : tq Allah sebab dia sedar. tapi itu masa aku jauh. bila dekat, dia abaikan. begitulah manusia. terkadang ada silapnya. ada terlepas pandangnya. bila tiada di depan mata, barulah mencari. wanita itu di ciptakan dari tulang rusuk lelaki. bila tulang rusuknya hilang, barulah dia menggelabah mencari. bila dah jumpa, tak reti nak jaga bebetol. tulang rusuk tu dah bengkok tapi ko nak luruskan ekot suka hati ko je memang alamatnya patah la kan. bila patah, ko rasa tulang rusuk tu boleh berfungsi macam biasa tak? kalo sambung pon still nampak crack kat tulang tu. kalo ade deformity lagi la kan dah tak elok..then ada tendency untuk patah lagi kalo tulang tu rapuh plus tak cukup calcium sebab ko dah serap semua calcium dia.hahah dah ar sekian sahaja merepek setelah makan hati . jom sambung STUDY

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers