love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 9, 2012

post exam


yeayyyy dah beh exaaammmmm!!!!!!! woowwww kalo dah beh final pro3 exam xtaula camne gaye kan..hihu~ btway sedang dalam kebosanan sebab xtau nak buat ape dh. tadi gi meronggeng ke ikea makan meatballs..yela mengidam kot...cacing dalam perot aku ni nk mkn meatball plak. then proceed with movie time! tapi tengok citer hampeh giler..wuwuwuw chronicles yang aku xbape nak paham. tapi kitorang cube bertahan di kerusi masing2 dan wow kagum dengan diri sendiri sebab berjaya tgk cter merepek tu sampai habis.

then sebagai ganjaran sebab dah berjaya menghadirkan diri ke exam hari ni, aku beli beg baru menggantikan beg kelas aku yang dah koyak rabak n zip rosak ( ?? aku memang ade problem bab2 zip nih..baju nikah pon zip rosak..haiishh ) so aku randomly pick je beg2 yg aku nampak tadi. harga mule2 rm45 so selepas berdebat dapat rm30. ahaha untung2~


ni la die beg sekolah baru saya!  yeaaayyyyy jom ke sekolah!



beg ini boleh di lipat2 menjadi poket doraemon






mari buka lipatan tersebut




beg sekolah kini lebih besar dan muat jika di di sumbat stetoskop, buku, pen torch, pita pengukur, pen2, ketas, gegula, purse, telefon tangan,~~







sesi memuntahkan barang2 di dalam beg utk sesi pemindahan





hasil muntahan dari beg...beg duit, cermin mata berserta bekas, 3 batang pen biru, pendrive, pita pengukur berwarna kuning, kunci kereta, kunci bilik lilo&stitch, tisu, pen torch, oh apekah itu yg berwarna kelabu itu??? lalalal~ tali leher mr dentist! hahaha sudah sekian lama aku bawak ke hulu ke hlir dalam beg ..mengapa di dalam beg saya? ahah! pnjang ceritenye...okeyla itu sahaja rakan2 semua....


last but not least, lets spend this whole night with my most fav korean show RUNNING MAN and....this book! the latest one....PENGANTIN










No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers