love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 2, 2012

wedding theme color revealed



warna tema sudah di cari. oh memang pening pale nak pilih warna tema majlis aku nih. hahahah sebabnye warna yg aku nak xde so just pilih warna mane yg ade kat bridal tu je. huhu. then dilema jugak sebab tengok baju tiffany blue cantik so ngat nak buat utk nikah tapi encik tunang tidak setuju jadinya lupekan la tiffany blue. hahah nape tak buat untuk sanding? oh saya pon xtau nape saya xpilih utk sanding...wakakaka...so last2 saya pilih OFF WHITE as my wedding dress then my family members pulak pakai BLUE. so the wedding theme color turn out to be WHITE+BLUE





saya tdak tahu warna biru bagaimanakah yg akan dipakai oleh family members sebab aku tak sempat tengok pon warna tu ..adakah ala2 tema family yusry masa majlis nikah ? 





tak taula camne hasil decoration kat dewan nanti..hahah tema WHITE+BLUE...adekah macam wedding ayu raudhah dan zaquan??? h0h0h0h xdapat nak imagine tapi harap2 la cantik..gugugugugug







No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers