love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

pEnAh x ????

korang penah tak rasa mcm nak sgt sesuatu benda tuh/ anything la..tp korg xdapat??? mestila penah kan...kdg banyak sgt benda yg kite nak tp xdapat... keinginan yang sangat dasat tp xdapat... so ape yg korg patot buat??? ok actually ni adalah nasihat untuk diri sendiri sebenarnya..huhu nak memotivasikan diri... buang segala benda yang ada dalam kepala nih...malas dah nak cakap...yang pasti aku akan fikir yang Allah tahu segala2nya...DIA Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hamba-hambaNYA... akan aku serahkan jiwa dan raga ku hanya padaMU Ya Allah...aku tawakal padaMU...biarlah ENGKAU sahaja yang mengatur hidupku ini..namun KAU bimbinglah hambaMU ini Ya Allah...bimbinglah aku agar aku tergolong di dalam golongan hamba2Mu yg bertakwa..amiinnn

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers