love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

cuti 31 hb 2010 ... ?!

arghhhhhh....!!! semua orang seronok nak cuti tapi aku??? huh..xsuke3! kenape??? sebab.... 

  1. exam osce emergency medicine aku kene postpone next week! exam tu amik mase 30 minit je..huhu..tapi terpaksa pospon ke nxt wk sebab cuti esok! haishhh..nanti mood exam pon dah ilang kot...plus next week dah masuk tahun baru...ceh ape kaitan new year kan?? haha nxt wk aku dh masuk posting baru plak...orthopedic. ..so mesti kelas pada hari kejadian akan di batalkan...or maybe kelas akan di ganti pada bile2 mase...
  2. memandangkan exam yg di pospon itu jatuh pada tarikh keramat iaitu 4hb january...so dgn dukacitanya dimaklumkan aku xdapat join budak2 lain yg g symposium dentistry kat uitm...wuwuwu sedih wooo...ada ape dgn symposium tuh? ntah la aku pon xtau ade ape..tapi yg aku tau budak2 dental uitm akan present diorang punyer research...hurm...sadis la...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers