love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

entry gedik ! wawawa~


okey entry ni memang gedik sangat..hehe..sebab aku dh mula obses dengan diri sendiri ( actually dh lame obses n perasan diri aku ni comel...hahaha) n amik pic mengarut2 ...haha...dh xde keje la tu cik umi oi...mentang2 exam pospon...so tadi p la jalan tar n sogo..konon2 nak shoping la bagai..sekali pegi xde la shoping ape pon...nk beli selendang plak, kedai semua dh nak tutup..haishhh xtau la plak kedai2 slendang kat citu tutup kol 9..haha..nampak sgt xpenah pegi kan...=)  so grab jela pape tadi....tgk membe beli selendang mcm cantik so beli jela..haha ekotkan hati nk beli slendang yg anting2 tuh...( anting2 kot name die..haha aku pon xtau.ala yg org pakai skrg nih..femes kan style slendang tuh...)..konon mcm nk ekot peredaran zaman tapi bukan pndai bergaya pon dengan slendang2 nih...kui3..k la xnak merapu pape lagi...




semua pic aku mesti angle yg same je..sebab ape? sebab xde org nak amik pic aku ni..wwawawa...heeee~ n aku lak mmg xpndai amik pic dengan angle yg berbagai..so mcm tu jela..heee..k

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers