love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

LiBrARy DiHaTi kU


hai semua!!!
assalamualaikum
k la aku just nak introduce library kitorg yg cantik nih!! eheheh~
actually aku bukanlah seorang yg rajin ke library
 tapi tak taula lately ter rajin pulak ke sane...hehehe
 tapi siyes aku suke giler study kat sini
sebabnye....

library ni cantik especially di malam hari..eheh ade plak mase2 kau cantik ek library
then library ni sangatla selesa untuk study..besar...luas..sejuk...senyap...
biasanya library tutup pukul 11 malam except hari rabu sampai kul 12 malam woooo~ fuhhh bes bangat!
( oh aku memang dah jadik budak library sebenarnyer..h0h0h0)
 
rutin aku setiap hari 
balik kelas pukul 5 then kalau sempat of cos tido kejap..hakhakhak...nak buat cane..penat kot...
then pukul 6.15 pm : jogging and main badminton...cehhh actually baru menceburi bidang ni..huhu~
7.15 pm : mandi la..busuk2 xkan xmau mandi kot...=)...solat then bedal je makan pape
9 pm: memulakan sesi berkampung di library

aku salu g dengan membe2 aku yang berdua ni


cik fiza...sangatla rajin membuat nota...siyes kagum tgk die =)


cik mun ...budak bijak..dengan BB die di tgn...wow! glemer uuu~ and lappy die gak xdilupekan kalo ke library

and....tadaaaa!!!



aku yg mmg poyosss ni suke je amik2 pic yg pelik2 and bajet cute kat library..hakhakhak


ni la pintu masuk..ehehe pintu ni ade sensor..so sape2 nak mencuri or pulangkan bku lewat ( cam aku je selalu wat..hahah dh pnjam xmau pulang kan ) mmg menjerit la pintu nih...1 library dengar...hahaha


ni ruang bawah..masuk2 je library ni la rupa ghaye nye kat bahagian bawah...actually ade lagi bilik2 study kat bawah tu...tp malas plak nak p amik picture semua tmpat kan...haha


kat bawah lagi...tengok la puas2..hehe


 view from top..ehehe...aku mase ni amik dari level 3...owh lupe nal btau library kitorg ni ade 3 level...computer room and discussion room kat level atas sekali...and buku2 kat bahagian atas mainly novel la ...cik fiza suke la p naik atas...die tu hantu novel...hehehe


 jom naik tangga...actually ade lif...kalo korang rase dh cukup kurus , lehla gune lif instead of tangga..haha..cam aku salu gune lif je..cos rase diri dah cukup kurus lepas jogging pada waktu petang.haha


tangga berpusing okey kawan2

 so sampaila kite kat level 2...hah ape ni??? comel kan kusi2 merah biru tu..lembut lagi..selesa..ahaks~ tempat beristirehat sambil membaca magazines or bace bu pon leh..tido??? hurm..belum try lagi..huuu~



close up...


ni plak...rak2 buku ler...

kerusi dan meja semuanya warna putih!!! waahhh suke3~




ni kat bahagian atas..level 3





okeyla mase untuk pulang....yeayyyyy!!!! bubbye library..esok kite jupe lagi yer...



1 comment:

  1. cantik la library tu,patut la rajin je pg,hehehe...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers