love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

DiNnEr WiTh my sIbLiNgS

hai semua!!!!
assalamualaikum. =)
hurm..arini nak citer plak pasal dinner. oh kenape aku nak sibuk2 citer pasal dinner?? dinner je kan..sume org pon wat benda yg same. tp aku peduli ape. blog aku. haha.

aku teruskan pencarian dinner dengan 2 orang adik comey aku nih. tp... aku lagi comel la. ^_^ parent kitorang takde kat rumah. my bro pulak busy keje balik rumah mesti malam. so nasib baik la ade buah hatiku, Mr WUQ. wahhh ~ dengan buah hatiku la kitorg sume dapat pergi makan kat JUSCO SETIAWANGSA AEON . entah ye kot aku mengeja nya. okey memula ingat nak makan kat area rumah kitorang je. tapi last2 decide nak pergi makan dekat sana. wowww i like bebeh~

jadiknya 3 orang seibu sebapa ini mencarik2 ke mane hendak di tuju bagi mencari sesuap fish n chip, atau ape2 western food utk di isi. akhirnye..sampailah kami di....



SAKURA KRISTAL !
 THE CHOSEN MENU
 =)
 ME AND SISTA ^_^
 BERRY COOL RM 6
 OREO MILKSHAKE RM9
 EARL GREY RM4
 FISH AND CHIPS RM 13
 CHICKEN CHOP RM15
 NZ SIRLOIN RM28
see my face yang makin tembam. aku gemok!
 ME AND BRO FIRDAUS






No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers