love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

jOm MeN jAhiT2 jOm!

heee~ assalamualaikum
hurm..arini takde benda yg besh pon nk cter..
just nak ajak JOM MEN JAHIT2 ! yeayyyy~

sejujur2nya aku mengaku yang aku memang sangat2la tak pandai menjahit..( huh..ape je yang aku pandai kan...tido pandai, makan lagila pandai, pakai selendang, nak melawa je keje, haaa kan mak minah dah bebel)..phewww~

jadiknya pada suatu petang yang ceria, adik ku membawa pulang homework kemahiran hidup (a.k.a KH ). dengan semangatnya bagitau homework tu kene submit tomorrow.

jadiknya my mom pon tibe2 berkata " umi, why dont you try do it?? lets see how talented are you. ika, just leave your homework to your sister. she'll settle it ."  okey actually aku yang reka dialog tadik. tapi memang betol mak aku yang suh aku yang memang "pakar" dalam bab2 menjahit ni try. huuuu~

so apo kebenda nye yang nak di jahit tu??? ianya ialah sebuah kantung/beg/bekas comel yang mampu menunaikan ape2 sahaja hajat kalian. okey aku tipu je. the first one tu betol. kantung. eh cam pelik je bunyinye kan. ok ape2 jela bunyi nye yang penting korang tak kate yang benda ni ayam ke, air cool blog ke udah la ye. heeee~ lets see the pictures jela ok. daaaa







SEKIAN

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers