love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 5, 2011

eeee bila nak tunang nih....????

hehehe...tak bole bla kan tajok aku nih..oppss tapi korang jangan melatah pulak ye...ni aku tujukan kepada abang aku & his girlfriend..hahaha....aku dah suke sangat kat akak tuh..dah la lembut gile suara kalah suara aku...hihi then kurus tinggi cantik cerah orangnyer...wahhhh suke2! so please la cepat2 masuk minang akak tuh...aku tak sabar nak dapat anak buah jugak!!! waaaaaa~ cepatla kahwin korang berdua nih! okey aku doakan moge abang aku dan kak aiza cepat tunang dan terus kawen.hihu~ eeeee tolongla tolongla kawen ! aku pulak yang semangat gile suh mak aku pi merisik akak nih pas raya nanti.hahaha~ okey overexcited betol minah nih..hihi



haaa...doa sekali cepat kawen..hihu



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers