love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 24, 2011

ExAm mOdE ^_^

uuuuu eh kan..bile pale dah masuk air camni la...aku just nak update laju2 pasal exam..hihu~ seronok kan nak exam...habis stress ko beberapa hari nih..tapi suke gile surgery posting ni...kejap je dah beh dah first posting aku untuk final year ni...waaaa ade lagi 4 posting tau before final exam..huhuhu cuakkkk~

so kitorang dak surgery exam hari jumaat ...grup yang last sekali exam..aah bagus sangat lecturer wat jadual camtuh..wawawa k la tu je nak ckp...skg nak tido..esok ade kelas lagi okey...wawawaw terbaik la...!

k yang bestnye nak habaq aku dah pandai pakai lens! hahaha contact lens le...1st time..hehe jakun x?? arghh peduli ape aku...hehehe...tapi mata nampak cam mata kucing pon ade..wahahah tapi kucing lagi comel dari aku la kan..mata aku dah macam hantu pon ade ...takot gak kadang tengok..hihu~







daaaaa~


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers