love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 19, 2011

iFtaR & tUtTi FrUtTi

assalamualaikum
k nk update jap cter p bukak puase hari tu...hihu~ cam biase la 4 dara comel pi berbuka ..memula ngat nak pi ikea..aku dh ngidam nak makan meatballs sedap tu...last2 pendekkan cter kitorg pi flaming....then bile sampai..flaming plak penuh semacam...semua orang pon nak makan kat flaming kan..huhuhu..xpe..then memandangkan dh nak berbuka mase tu so pegi jela makan kat kedai depan flaming...yaitu kedai periuk belanga. 


memandang dengan sayu ke arah flaming...


periuk belanga menyambut kedatangan kami...=)

order? oh kitorang amik yang set 2-3 orang. perot pon sume kecik2 kecuali aku...makan mengalahkan orang yang berpuasa..oppsss! ahahaha... no wonder skang bertambah2 gemok...ok kalo cakap dengan kawan aku ni mesti dah kene lempang.hihi. terok betol body dysmorphic disorder aku nih....? yeke? tapi aku tak penah nak sekat makan aku even dah tau gemok...ahahahah~

then cam biase la...rutin harian..(cehhh....) pictures!




comel cik as pakai 'topi' die..hehe..pin topi yang comel macam tuannya juge...



then makanan pon sampai..ikan siakap 3 rasa...ayam penyet..sayur kailan ikan masin...daging black pepper..








next...ialah acara makan eskrem!!! yeay!!! tutti frutti kesukaan 4 dara =)









cik as yang menahan kemasaman buah delima? (yeke weh..aku lupe..ahaha)


balik tu ingat nak singgah uptown...tapi awai sangat la plak..hihu..so xjadi la ye kawan2
daaaa....~


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers