love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 17, 2012

review : make up nikah



okey memandangkan pic wedding da siap so dengan semangatnya nak hapdet blog! hihihi .
ok jom review make up nikah arini.

nikah 4 mei 2012 pukul 3 ptg. perghhh tarikh keramat tu... pagi tu aku call akak ziela ni nak tanya pasal bantal nikah. nk sewa sebab hotel de palma takde sediakan bantal nikah ye kawan2. huhu. agak panik pagi jumaat tu sebab ade je barang yang tak complete lagi. ada kejadian yang agak mencemaskan jugak mase call akak ziela ni sebab dia hampir2 terlupa dan konpius tarikh/hari nikah aku tapi alhamdulillah sumenya selamat sudah. =__= pheewww~

tepat kol 12 tghari, abang aku anto aku dan adik gedik aku ,ika pi check in kat hotel dulu. senang make up sume wat kat sana . nanti dah siapkan diri, tinggal nak turun je kat surau hotel. 

make up nikah amik MUA yang sama time tunang dulu. yela nk senang lagipon make up akak tu ok n mama pun puas hati. eh macam mama aku pulak yang nak make up kan..huhu. okey papepon akak ziela irdeena nih memang best, cun & make up mantap! hihi

yang payah nye time dia make up, mesti mata aku berair especially time nak pakaikan bulu mata..h0h0 sampai comot2 dah eyeliner aku..dahla mata ku ni kecik, memang susahla nak bukak luas2 kan. pastu jerawat memang terbaik tumbuh bagaikan cendawan kat dagu aku. naseb dalam pic xnampak sangat...hehehehe...tapi bekas2 jerawat yang berlobang2 nih xle wat pe la kan...

jom layan pic make up nikah








No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers