love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 3, 2012

instant made video-stupeflix



ahaks...lagi sekali puan umi telah membuang masa dengan merekacipta video terhebat..konoooonnnn...hahaha

aku jupe membe fb aku post video gune stupeflix...senang je just upload photos/videos then siap sudah! kire korang touch up cikit2 in term of korang nak video tu kua cane..style2 video la..tambah sikit2 speech ke text.. then ciap! xpayah nak buang masa lelame wat video kan. skg ni sume kene express. 

ok nape aku suke wat video?? errmmm....sebab xde keje lain kot nak buat..haha ntah la tapi rase seronok bile dapat buat video. abadikan sume pics dalam video. n bile siap ada background music tu ag best tuh...layannn..hihu~

kali ni rase nak buat video untuk bakal pengantin 2013..ececeehhhh...siapa ag abg haku la! bersama tunang tersayang dia, kak maizatul suhaiza. aku cam tak saba gile nak tengok dorang berdua ni bersanding. salu doa bia Allah cepatkan jodoh dorang. 

ada gak aku cadangkan kat mama ( ceeeyyhhh aku plak yg mencadangkan kan...) suh kawinkan dorang tarikh 13.1.13...ahaks! cantik x tarikh ni??? cantik kannnn...

so papepon our family akan berdiskusi dgn lebih lanjut dengan family mereka. hihu. kepada abgku, sabaq cikit naaaa....insyaAllah Allah akan bantu mereka yg ingin mendirikan masjid. wish both of u all the best. ecewaahhhh

jom layan hobi aku ni.




No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers