love story..new chapter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

updateee!


 hi
assalamualaikum semua!
nak update sikit ape aktiviti yg aku buat sepanjang blog ni tak update..


. k kalau korang tengok pic2 yg aku upload ni is actually pic kawan2 aku n aku mase ngah celebrate beday cik QASEH MUNYATI yg ke-23..! ahah! tua sudah..aku pon xlame ag nak masuk 23 gak...( ceyh padahal lambat lagik kan..hohoho~)tapi xrase macam dh 23..hahah maybe sebab still student kot..huhu bile nak kije ni..nak pegang duit sendiri and beli macam2 gadget..shopping.....eheheh~ owh cter pasal beday cik mun tadi,kitorg celebrate kat chop n stick ..ala dekat je dgn selayang mall tu..aku p beli kek choc cheese..hoi sedap kot macam ala2 secret recipe 2! siyes aku xtipu..ehehe .. papepon cik mun hep beday k!

bergumbira! n surprise memg tak menjadik memandangkan cik mun dh besau n dh tau taktik2 kitorg..hahaha


then...aku dah ade spek baru!!!! yeeehaaaa~ aritu spek aku dihilangkan orang mase kat sunway..huhu so belila yg baru..transition lagi tu! i loikeee! memang dah lame nak spek cengginih..hihihi ade hikmah spek lame aku tu hilang...=) suke3 spek neyh! rase cam stylo ckit..kehkeh..poyooossss



hurm...then benda2 lain yg wat aku busy is of cos la posting pCM ni! huh! kadang stress jugak pikir..byk benda..xsabar aku nak abes blja..haha dulu sedap sangat mase orthopedic byk rileks je...kelas pon xbusy sgt..sekali dh masuk PCM ...stress terus~ haha tp it's good la cos nanti dh jadik HO ( next year je weyh aku nak jadik doctor! huih cuakkkkkk doakan aku tau! ~) lagi la busy n penat tahap dewa agaknyer..h0h0h0~ 




No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers